wszystkie ceny zawierają VAT
- lekkostrawna ze składnikami ubogimi w alergeny
- wspomaga zdrowie skóry
- receptura niezawierająca zbóż
Maxi Zoo
wszystkie ceny zawierają VAT
Informacje o produkcie
PetBalance
Nr art.: 1259955
Karma PetBalance Medica Hipoalergiczna została opracowana specjalnie dla kotów z nietolerancją pokarmową.
Die Fütterung eines veterinärmedizinischen Diätfutters darf nur nach Rücksprache mit einem Tierarzt erfolgen. Während der Fütterung eines veterinärmedizinischen Diätfutters sollte mindestens alle 6 Monate ein Tierarzt zur Kontrolle aufgesucht werden. Wenn sich der Zustand des Haustieres während der Fütterung verschlechtern sollte, ist unverzüglich tierärztlicher Rat einzuholen. Mit dem Auswählen und Einlegen des ausgewählten Diätfutters in den Warenkorb bestätigst Du, dass Du die oben genannten Hinweise gelesen und verstanden hast. |
Dodatkowe informacje o produkcie | PetBalance Medica Online Broschüre.pdf |
Podmiot wprowadzający do obrotu | MultiFit Tiernahrungs GmbH, Westpreußenstr. 32-38, 47809 Krefeld, Niemcy |
Zalecenia dotyczące karmienia
Waga kota | Porcja karmy |
---|---|
2-3 kg | 150-195 g/dzień |
4–5 kg | 240-275 g/dzień |
6–7 kg | 315-350 g/dzień |
Waga zwierzęcia | Ilość paszy na dzień |
---|---|
2 - 3 kg | 150 - 195 g |
4 - 5 kg | 240 - 275 g |
6 - 7 kg | 315 - 350 g |
Zalecany czas stosowania:
Zmniejszanie nietolerancji surowców lub składników odżywczych:
3–8 tygodni. Jeśli objawy nietolerancji ustępują, można stosować przez czas nieokreślony.
Przed użyciem zaleca się konsultację z weterynarzem. Należy zapewnić stały dostęp do wody do picia.
Szczególna potrzeba żywieniowa
Składniki
Białko 10%, zawartość tłuszczu 5,5%, popiół surowy 1,7%, włókno surowe 0,4%, wilgotność 81,5%, wapń 0,24%, fosfor 0,2%, kwas linolowy 1,6%.
Informacje dotyczące wysyłki
Dostawa trwa 1-3 dni roboczych, w przypadku zamówień złożonych do godz. 16.00. Dostawa odbywa się za pośrednictwem InPost.
Zrozumienie ocen i opinii klientów
Recenzje produktów
Jak działają recenzje w grupie kapitałowej Fressnapf (w tym w Maxi Zoo)?
Opinie klientów w postaci recenzji produktów i gwiazdek są przydatne dla wszystkich klientów. Pozwalają dowiedzieć się więcej o produkcie i pomagają w podjęciu decyzji o zakupie. Każdy klient, który kupił produkt online lub w sklepie stacjonarnym, może przesłać recenzję. Recenzje otrzymujemy również ze źródeł zewnętrznych, np. ze stron internetowych producentów. Pochodzenie opinii jest wskazane w odpowiedniej recenzji. Opinia naszych klientów jest ważna dla Maxi Zoo, ponieważ dzięki nim możemy analizować słabe punkty i poprawiać jakość produktów. Wszystkie oceny są sprawdzane pod kątem wiarygodności przez naszego dostawcę usług — Bazaarvoice. Treść recenzji, która narusza Warunki korzystania z serwisu grupy kapitałowej Fressnapf, zostanie odrzucona. Publikowane będą zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje produktów. Oto więcej informacji dotyczących recenzji produktów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z naszymi wskazówkami dotyczącymi ochrony danych.