Bezpłatna wysyłka od 99 zł
45 dni na darmowy zwrot
1-3 dni robocze
Ponad 12 000 artykułów
Bezpłatna wysyłka od 99 zł
45 dni na darmowy zwrot
1-3 dni robocze
Ponad 12 000 artykułów
  • Sklepy
  • Moje zamówienia
  • Koszyk

Zwroty w naszym sklepie internetowym Maxi Zoo

Chcemy, aby zakupy w Maxi Zoo były wygodnie. Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy zatem możliwość zwrotu towaru w ciągu 45 dni.

Zwrot zamówienia online w ciągu 45 dni

Zapewniemy bezpłatny zwrot z dołączoną do opakowania etykietą zwrotu. Jeśli w oryginalnej przesyłce znajduje się etykieta zwrotna, należy postępować w następujący sposób:

 

 

1

Zapakuj towar

Zapakuj przedmiot(y) w oryginalne lub inne solidne pudełko.

Upewnij się, że wszystkie pozostałe stare etykiety zostały usunięte i na opakowaniu pozostała tylko prawidłowa etykieta.

2

Nadaj paczkę

Prosimy o przekazanie paczki w oddziale lub innym punkcie oferującym nadanie paczki inPost.

Tutaj znajdziesz najbliższe lokalizacje DHL, w których możesz wygodnie nadać paczkę. Punkty nadania i odbioru DHL Parcel
Zwrot inPost

3

Śledzenie nadanej paczki

Po nadaniu paczki otrzymasz numer listu przewozowego. Możesz śledzić status przesyłki na ŚLEDZENIE PRZESYŁEK inPost

Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, otrzymasz e-mailem potwierdzenie odbioru.

Pozostałe informacje

  • Gdy tylko Twój zwrot dotrze do magazynu, automatycznie otrzymasz korektę faktury.
  • W przypadku płatności PayPal lub karty kredytowej środki są automatycznie zwracane przez Maxi Zoo.

Zobacz więcej przydatnych informacji Wsparcie Klienta

2. Zwrot w przypadku niedostępnej etykiety zwrotu

Zwrot jest bezpłatny tylko z etykietą zwrotną Maxi Zoo. Jeśli brakuje etykiety zwrotnej, prosimy postępowanie w następujący sposób:

 

Poproś o etykietę zwrotną

  • Znajdź numer zamówienia dostawy lub towarów, które chcesz zwrócić. Możesz to znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś od nas lub w sekcji Moje Konto
  • Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby otrzymać dowód zwrotu dla tego numeru zamówienia.
  • Jak tylko otrzymasz potwierdzenie zwrotu pocztą e-mail, postępuj zgodnie z opisem w punkcie „1. Zwrot w przypadku dostępnej etykiety zwrotu”

3. Zwrot firmą kurierską

Niestandardowe wymiary paczki

W przypadku dużych towarów, takich jak Akwaria, które dostarczyliśmy Państwu za pośrednictwem firmy spedycyjnej prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: 22 263 98 66 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne.

 

4. Zwrot zamówień po 45 dniach

Jeśli masz reklamację lub chcesz zwrócić przedmiot, który otrzymałeś ponad 45 dni temu, w takim przypadku jest to sprawa gwarancyjna, którą należy wcześniej wyjaśnić.

W takim przypadku prosimy o przesłanie nam wszystkich wymaganych dokumentów e-mailem na adres online-shopping@maxizoo.pl>

  • Numer zamówienia
  • Numer klienta
  • Szczegółowy opis sytuacji lub powód zwrotu
  • Zdjęcie reklamowanego towaru

5. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony w sklepie stacjonarnym Maxi Zoo, skontaktuj się ze sklepem, w którym przedmiot został zakupiony.

 

 

6. Zgłoszenie odbioru towaru

Odbiór towaru jest możliwy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej inPost.

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: 22 263 98 66 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do niedzieli od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne.

 

Najważniejsze pytania dotyczące zwrotów

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zwrotu?

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem pokwitowania zwrotu lub nie mogę go znaleźć?

Czy mogę w jednej paczce zwrócić produkty, które zostały dostarczone w kilku paczkach?