• Brak minimalnej kwoty zamówienia
  • Bezpłatna wysyłka od 99 zł.
  • 45 dni na darmowy zwrot
  • Ponad 8.000 produktów
  • Program PAYBACK

Ze względu na wysoką ilość zamówień, w najbliższych dniach mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Twoje zamówienie jak najszybciej.

Jak możemy pomóc?

Jeśli nie udało nam się jeszcze pomóc, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta

Kundenservice Kontakt

Nasze biuro obsługi klienta z przyjemnością udzieli Państwu pomocy i odpowie na Państwa zapytanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

 

Do formularza kontaktowego

 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego przez: 22 263 98 66

Infolinia dostępna od poniedziałku do soboty  w godzinach od 8:00 do 20:00.

 

Wskazówka: Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia lub numeru klienta, abyśmy mogli jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytanie.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest obecny status zamówienia?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Jakie są koszty wysyłki?

Dlaczego nie przysługuje mi rabat dla nowych klientów?

Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?

Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty odsyłki?

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Dostawa

Dlaczego zamówienia często są dostarczane w wielu paczkach?

Czy możliwa jest dostawa za granicę?

Czy mogę śledzić status dostawy?

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy przesyłki?

Dlaczego dostawa do punktów odbioru i paczkomatów nie jest możliwa?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Wymiana i zwroty

Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty odsyłki?

Jak wysłać towar z powrotem?

Czy mój zwrot został odebrany?

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Towar dotarł do mnie uszkodzony lub wadliwy. Co mam teraz zrobić?

Jak skorzystać z gwarancji?

Gdzie mogę wysłać wadliwe lub uszkodzone artykuły?

Czy po zakończeniu rozpatrywania reklamacji otrzymam powiadomienie?

Czy automatycznie otrzymam nowy artykuł?

Co się stanie, jeśli wadliwy towar będzie trzeba wysłać do producenta?

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Czy otrzymam etykietę zwrotną?

Czy mogę śledzić swoją przesyłkę zwrotną?

Czy jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymam automatycznie zwrot pieniędzy?

Jak długo trwa zwrot pieniędzy za odesłane towary?

Czy po realizacji zwrotu środków otrzymam powiadomienie?

Czy moja spłata jest już w drodze?

Płatności

Czy moja płatność została odebrana?

Które faktury muszą zostać opłacone?

Dlaczego nie mogę płacić za pomocą faktury / polecenia zapłaty?

Jakie dane są przechowywane w firmie Schufa lub przekazywane do niej?

Dlaczego w ocenie mojej wiarygodności płatniczej w firmie Schufa znajduje się zapytanie wysłane przez Maxi Zoo?

Czy mój zwrot pieniężny jest już w drodze?

Zamówienia online

Jaki jest obecny status zamówienia?

Czy mogę również złożyć zamówienie przez e-mail?

Dlaczego zamówienia często są dostarczane w wielu paczkach?

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Jakie są koszty wysyłki?

Czy kupony do sklepu stacjonarnego mogę wykorzystać w sklepie online?

Jestem hodowcą i chcę złożyć zamówienie hurtowe. Czy dostanę rabat?

Dlaczego nie przysługuje mi rabat dla nowych klientów?

Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?

Moje konto

Jak mogę się wylogować ze strony głównej?

Jak usunąć konto?

Jakie jest saldo mojego konta? Co się dzieje po wysłaniu przypomnienia?

Co się dzieje ze środkami na moim koncie klienta?

Jak mogę zmienić swoje dane w sklepie online (hasło, adres itp.)?

Pozostałe

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Jak wypisać się z newslettera?

Jak mogę otrzymać kupon na 10% zniżki za subskrypcję newslettera?

Mam nowy adres e-mail. Jak mogę zmienić swoje dane?

Jak określić, które zwierzęta mnie interesują?

Jak mogę zmienić swoje ustawienia w newsletterze?

Dlaczego nie otrzymuję już newslettera?

Dlaczego w newsletterze nie są wyświetlane zdjęcia?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Gdzie na stronie maxizoo.pl mogę znaleźć aktualne oferty lokalnych sklepów Maxi Zoo?

Gdzie mogę znaleźć informacje o otwarciu nowych sklepów? Gdzie mogę znaleźć informacje o wydarzeniach w sklepach? Gdzie znajdę sklep Maxi Zoo w swojej okolicy?

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?

Co zrobić, jeśli chcę wymienić jakiś artykuł ze sklepu?

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?