- od 99,00 zł
- szczelnie zamyka zapachy i bakterie
- oszczędza codziennego chodzenia do śmietnika
- jedna kaseta do ponownego napełniania wystarcza na 2 miesiące
- -40%
- PAYBACK 11 °P
- od 99,00 zł
Informacje o produkcie
HabaPet
Nr art.: 1287680
Oprócz stylowego wzornictwa, LitterLocker Fashion przekonuje czystym i bezzapachowym usuwaniem żwirku dla kotów.
Zintegrowany w kasecie foliowy wąż jest wielowarstwowy, nie przepuszcza powietrza i poza zapachami, szczelnie zamyka również bakterie i zarazki. Umożliwia to zebranie brudnego żwirku w sposób całkowicie bezzapachowy i higieniczny.
Objętość wiadra do usuwania żwirku dla kotów Litter Locker starcza nawet do 2 tygodni przy jednym kocie, dzięki czemu codzienny spacer do śmietnika to już przeszłość.
Podmiot wprowadzający do obrotu | HabaPet GmbH & Co. KG, Schiessstr. 46, 40549 Düsseldorf |
Informacje dotyczące wysyłki
Dostawa trwa 3-5 dni roboczych, w przypadku zamówień złożonych do godz. 16.00. Dostawa odbywa się za pośrednictwem DHL.
Zrozumienie ocen i opinii klientów
Recenzje produktów
Jak działają recenzje w grupie kapitałowej Fressnapf (w tym w Maxi Zoo)?
Opinie klientów w postaci recenzji produktów i gwiazdek są przydatne dla wszystkich klientów. Pozwalają dowiedzieć się więcej o produkcie i pomagają w podjęciu decyzji o zakupie. Każdy klient, który kupił produkt online lub w sklepie stacjonarnym, może przesłać recenzję. Recenzje otrzymujemy również ze źródeł zewnętrznych, np. ze stron internetowych producentów. Pochodzenie opinii jest wskazane w odpowiedniej recenzji. Opinia naszych klientów jest ważna dla Maxi Zoo, ponieważ dzięki nim możemy analizować słabe punkty i poprawiać jakość produktów. Wszystkie oceny są sprawdzane pod kątem wiarygodności przez naszego dostawcę usług — Bazaarvoice. Treść recenzji, która narusza Warunki korzystania z serwisu grupy kapitałowej Fressnapf, zostanie odrzucona. Publikowane będą zarówno pozytywne, jak i negatywne recenzje produktów. Oto więcej informacji dotyczących recenzji produktów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z naszymi wskazówkami dotyczącymi ochrony danych.
W taki sposób postępujemy z recenzjami produktów w sklepie internetowym Maxi Zoo
Każdy klient ma możliwość pozostawienia recenzji produktu, niezależnie od tego, czy kupił produkt w sklepie internetowym, czy w sklepie stacjonarnym. Dzięki temu każdy klient ma szansę wyrazić swoją opinię na temat produktu. W tym celu dostępne są następujące opcje:
Na każdej stronie produktu można dokonać oceny, klikając tekst Oceń produkt.
W zakładce Moje Konto w sekcji Zamówienia można wystawić ocenę każdemu z zamówionych produktów.
W przypadku zapisania się do newslettera Maxi Zoo, po 21 dniach od złożenia zamówienia online automatycznie zostanie wysłana wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie recenzji.
Recenzje produktów można znaleźć na odpowiednich stronach produktów. Na potrzeby zapewnienia przejrzystości stanowią one podsumowanie dla produktu z kilkoma wariantami (np. rozmiar, waga), co oznacza, że wszystkie oceny poszczególnych wariantów są wyświetlane razem na stronie produktu.
Recenzje można sortować na stronach produktów według różnych kryteriów, tj. najtrafniejsze, najbardziej pomocne, ocena w porządku rosnącym i malejącym oraz najnowsze. Kryterium „Najtrafniejsze” zostało ustawione jako domyślne. Oprócz dłuższej opinii na temat produktu, recenzje te zawierają również na przykład zdjęcia przesłane przez ich autorów i/lub zostały uznane za „przydatne” przez innych klientów. W niektórych przypadkach dostępna jest tak zwana ocena rozmiaru, która informuje o tym, czy produkt jest za duży, za mały lub jego rozmiar jest idealny. Można również umieścić recenzje produktów, które pochodzą bezpośrednio od producenta. Są one oznaczone tekstem „Uprzednio opublikowane na STRONIE PRODUCENTA”. Ponadto wyświetlane są recenzja w ramach grupy kapitałowej Fressnapf (w tym Maxi Zoo). Na przykład, jeżeli recenzja produktu została napisana we Francji, recenzję tę można również zobaczyć na wszystkich indywidualnych stronach sklepów w ramach grupy kapitałowej Fressnapf. Dzięki funkcji Google Translate każdy klient może przetłumaczyć recenzję produktu na wybrany język.
Każda recenzja produktu jest opatrzona plakietką, która zawiera informacje o statusie weryfikacji.
Zweryfikowany zakup online: Dowód zakupu online w ramach grupy kapitałowej Fressnapf.
Kupujący w sklepie: Zakup został dokonany w sklepie stacjonarnym, nie ma jednoznacznego potwierdzenia. Recenzja została jednak sprawdzona pod kątem autentyczności i zatwierdzona.
Tester produktu: Produkt został udostępniony grupie testerów działających z ramienia usługodawcy, tj. Bazaarvoice, którzy przygotowali recenzję. Na potrzeby przetestowania produktu tester otrzymał jedynie produkt.
Brak deklaracji: Recenzje można również przesyłać w późniejszym terminie; weryfikacja nie jest już wtedy technicznie możliwa, ale recenzja jest sprawdzana pod kątem autentyczności, a następnie zatwierdzana.
Recenzje zawierające nazwę (pseudonim) nie mogą być później usuwane ani zmieniane. Wszystkie recenzje są sprawdzane zgodnie z ww. Warunkami użytkowania. W przypadku chęci usunięcia recenzji ze względu na umieszczenie w niej nieprawdziwych informacji lub przypadkowe przesłanie niewłaściwego zdjęcia, możliwe jest skorzystanie z formularza kontaktowego, aby ją usunąć. Następnie poinformujemy Cię o usunięciu drogą e-mailową; w razie potrzeby możliwe jest napisanie nowej recenzji.
Publikowane recenzje produktów nigdy nie stanowią oświadczeń i/lub twierdzeń firmy Fressnapf Tiernahrungs GmbH. Fressnapf Tiernahrungs GmbH zastrzega sobie prawo do usuwania wybranych treści w dowolnym momencie bez podania przyczyny lub do odrzucenia ich przed publikacją. W szczególności dotyczy to oczywiście nieprawidłowych lub niewłaściwych treści (np. spamu lub fałszywych recenzji) i/lub naruszeń praw osób trzecich (np. praw autorskich i/lub dóbr osobistych). Recenzje produktów opisujące urazy lub potencjalne wystąpienie obrażeń u zwierzęcia zostaną odrzucone. W takich przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, ponieważ bezpośredni kontakt i zbadanie stanu faktycznego jest niezbędne, aby móc precyzyjnie śledzić poszczególne przypadki.