Bezpłatna wysyłka od 69 zł     osiągnięto
Bezpłatny  zwrott
Ponad  8.000 produktów
Wysyłka jest teraz bezpłatna.

Możliwości zwrotu

Obok ustawowego prawa zwrotu masz także prawo do zwrotu produktów w terminie 45 dni, jeżeli nie spełniają one Twoich oczekiwań, przy czym do prawa zwrotu mają zastosowanie te same wyłączenia, które obowiązują w przypadku odstąpienia od umowy.

Jeżeli chcesz zwrócić produkty zamówione w sklepie internetowym Maxizoo, możesz dokonać ich zwrotu wybierając jeden z poniższych sposobów:

Sposoby zwrotu rzeczy zamówionych w sklepie internetowym Maxizoo oraz telefonicznie

1. Przekaż zwracane produkty bezpośrednio w oddziale kuriera, który dostarczył Ci produkty. Oddziały, punkty sprzedaży i pakowania w Twojej okolicy znajdziesz na stronach właściwego kuriera.

2. Przekaż zwracane produkty pracownikowi kuriera.

3. Ustal termin odbioru zwracanych produktów. W tym celu skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu: Polska: 00800 - 1990 9900 (od poniedziałku do niedzieli, także w dni wolne od pracy, od 8.00 do 20.00; bezpłatne połączenie tylko z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych z siedzibą na terenie kraju).

Specjalne warunki dotyczące zwrotu w przypadku dostarczenia przez spedytora

W przypadku zwrotu dużych produktów, takich jak np. akwaria, które muszą być dostarczone przez spedytora, prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu: Polska: 00800 - 1990 9900 (od poniedziałku do niedzieli, także w dni wolne od pracy, od 8.00 do 20.00; bezpłatne połączenie tylko z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych z siedzibą na terenie kraju).