• Brak minimalnej kwoty zamówienia
  • Bezpłatna wysyłka od 99 zł.
  • 45 dni na darmowy zwrot
  • Program PAYBACK

Regulamin

Warunki ogólne zamówień realizowanych ub w sklepie internetowym Maxizoo (“Warunki Ogólne”)

1. Zakres zastosowania Warunków Ogólnych

Niniejsze Warunki Ogólne znajdują zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych drogą telefoniczną lub z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w sklepie internetowym Maxizoo, pod adresem https://www.maxizoo.pl, w wersji obowiązującej w dacie złożenia zamówienia.

 

2. Zawarcie umowy w sklepie internetowym.

Prezentacja produktów w sklepie internetowym Maxi Zoo nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa, prowadzącej do zawarcia umowy. Złożenie oferty zakupu produktu następuje przez kliknięcie przycisku “Kup teraz”. Wcześniej możesz ponownie sprawdzić swoje dane adresowe, jak również zawartość wirtualnego koszyka lub tę zawartość zmodyfikować. Możesz również w każdym czasie anulować zamówienie przez zamknięcie okna przeglądarki.

Po przesłaniu zamówienia do sklepu internetowego Maxi Zoo wyślemy do Ciebie wiadomość drogą poczty elektronicznej potwierdzającą otrzymanie zamówienia (potwierdzenie otrzymania). Nie stanowi ona jednak potwierdzenia przyjęcia Twojej oferty prowadzącej do zawarcia umowy. Przyjęcie Twojej oferty prowadzące do zawarcia umowy będzie mieć miejsce przez przesłanie przez nas odrębnej wiadomości drogą poczty elektronicznej (potwierdzenie zamówienia) lub przez nadanie zamówienia. Jeżeli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia lub potwierdzenia nadania zamówienia lub też samego zamówienia w terminie 5 dni, nie jesteś dłużej związany swoją ofertą. W takim przypadku jakiekolwiek płatności, które mogły zostać do tej pory dokonane, będą zwrócone bez zwłoki. Twoje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie 3 Warunków Ogólnych pozostaje w mocy.

Produkty, w szczególności produkty w ofercie specjalnej, będą dostarczane jedynie w zwykłych ilościach detalicznych dla konsumentów, z wyłączeniem celów zarobkowych.

 

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy| Prawo do odstąpienia od umowy i jego konsekwencje.

3.1      Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania powodu. Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym posiadanie ostatniej części zamówienia lub ostatniej partii produktów zostanie na Ciebie przeniesione lub też na osobę trzecią przez Ciebie wskazaną, z wyjątkiem podmiotu realizującego dostarczenie produktu. W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować:

 

Customer Service Maxi Zoo Online-Shop

c/o arvato distribution GmbH

Lösnitz Mark 100

D- 06780 Grosszöberitz

E-mail: online-shopping@maxizoo.pl

 

Numer telefonu: 22 263 98 66 (Infolinia dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00; bezpłatne połączenie tylko z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych z siedzibą na terenie kraju).

 

Informacja powinna stanowić decyzję o odstąpieniu od umowy przez złożenie nieodwołanego oświadczenia (listownie lub w drodze korespondencji email). W tym celu możesz skorzystać

z załączonego formularza odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.

Formularz znajdziesz tutaj: http://www.maxizoo.pl/warunkirezygnacji

 

W celu zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, należy nadać oświadczenie dotyczące odstąpienia przed upływem terminu do jego złożenia. Na wskazany adres poczty elektronicznej prześlemy bez zbędnej zwłoki potwierdzenie otrzymania oświadczenia

o odstąpieniu od umowy, przedłożonego zgodnie z zawartymi powyżej informacjami.

 

3.2          Skutki oświadczenia o odstąpieniu od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie płatności, łącznie z kosztami dostarczenia (jednakże z wyłączeniem kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia przez nas oferowany) bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrotu płatności dokonamy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że w sposób wyraźny zgodziłeś się na inny sposób zwrotu płatności, w każdym wypadku nie ponosisz żadnych opłat związanych z tym zwrotem. Zwrot pieniędzy może zostać wstrzymany do czasu otrzymania zwracanych produktów lub też przedstawienia przez Ciebie dowodu zwrotu produktów, którekolwiek z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zwracane produkty powinny zostać przesłane lub przekazane nam bez zbędnej zwłoki, w każdym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uważa się za zachowany jeżeli produkty zostaną odesłane przed upływem 14 dni. Będziesz zobowiązany do poniesienia bezpośrednich kosztów zwrotu produktów. Jesteś odpowiedzialny jedynie za zmniejszenie wartości produktów wynikające z korzystania z tych produktów innego niż zwykły użytek rzeczy zgodny z jej przeznaczeniem, charakterystyką i zasadami funkcjonowania. Brak prawa do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie przysługuje w okolicznościach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w szczególności w przypadku produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub które mają krótki termin przydatności do spożycia. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy także produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które ze względu na ochronę zdrowia lub higienę nie nadają się do zwrotu, jeżeli zostały otwarte po dostarczeniu.

 

** W celu zamówienia produktów możesz się skontaktować z naszą infolinią: 22 263 98 66 od poniedziałku do soboty, od 8.00 do 20.00; bezpłatne połączenie tylko  z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych

z siedzibą na terenie Polski.

 

 

 

4. Ceny

Ceny w sklepie internetowym Maxi Zoo są podawane w polskich złotych i zawierają podatek od towarów i usług w wysokości określonej ustawowo.

 

5. Minimalna wartość zamówienia | Koszty dostarczenia

Minimalną wartością zamówienia w sklepie internetowym Maxi Zoo (wartość produktów) stanowi kwota 0,00 zł. Od wartości zamówienia stanowi kwota 99 zł. dostawa jest darmowa. Znajduje to zastosowanie do normalnego dostarczenia na terenie kraju. Wartość produktów stanowi cenę wraz z należnym podatkiem od towarów i usług po odjęciu udzielonych zniżek oraz bez uwzględnienia kosztów dostarczenia.

 

6. Zwrot

Obok ustawowego prawa zwrotu masz także prawo do zwrotu produktów w terminie 45 dni, jeżeli nie spełniają one Twoich oczekiwań, przy czym do prawa zwrotu mają zastosowanie te same wyłączenia, które obowiązują w przypadku odstąpienia od umowy.

 

Jeżeli chcesz zwrócić produkty zamówione w sklepie internetowym Maxi Zoo, możesz dokonać ich zwrotu wybierając jeden z poniższych sposobów:

 

6.1       Sposoby zwrotu rzeczy zamówionych w sklepie internetowym Maxi Zoo oraz telefonicznie

6.1.1   Przekaż zwracane produkty bezpośrednio w oddziale kuriera, który dostarczył Ci produkty. Oddziały, punkty sprzedaży i pakowania w Twojej okolicy znajdziesz na stronach właściwego kuriera.

6.1.2   Przekaż zwracane produkty pracownikowi kuriera.

6.1.3   Ustal termin odbioru zwracanych produktów. W tym celu skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu: Polska: 22 26

6.1.4    98 66 (od poniedziałku do soboty, od 8.00 do 20.00; bezpłatne połączenie tylko z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych z siedzibą na terenie kraju).

 

6.2       Specjalne warunki dotyczące zwrotu w przypadku dostarczenia przez spedytora

6.2.1   W przypadku zwrotu dużych produktów, takich jak np. akwaria, które muszą być dostarczone przez spedytora, prosimy o kontakt z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu: Polska: 22 263 98 66 (od poniedziałku do soboty, od                   8.00 do 20.00; bezpłatne połączenie tylko z numerów stacjonarnych i komórkowych obsługiwanych przez operatorów sieci telefonicznych z siedzibą na terenie kraju).

 

 

7. Warunki dostarczania

Dostarczanie produktów dokonywane jest tylko na terenie kraju. Czas dostarczenia produktów w Polsce wynosi od 2 do 4 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia.

 

8. Dostępność produktów

Jeżeli dany produkt nie będzie dostępny, zostaniesz poinformowany o jego niedostępności niezwłocznie przed potwierdzeniem zamówienia. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy. Dokonane płatności zostaną niezwłocznie zwrócone.

 

9. Płatności

Płatności za zamówione produkty można dokonać kartą kredytową, z góry, poprzez Przelewy24 lub PayPal. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru metody płatności w określonych przypadkach. Bez względu na wybrany przez Ciebie sposób płatności, faktura do Twojego zamówienia zostanie przesłana na Twój adres poczty elektronicznej. Jeżeli adres poczty elektronicznej nie został przez Ciebie wskazany, faktura zostanie przesłana pocztą.

 

9.1  Płatności przez Przelewy24
Dokonując  płatności zostaniesz przekierowany do systemu płatności internetowych Przelewy24. W portalu Przelewy24 należy wybrać bank świadczący na Twoją rzecz usługi bankowości elektronicznej. Po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej należy potwierdzić płatność za zamówione produkty oraz oczekiwać na ponowne przekierowanie na stronę sklepu internetowego Maxizoo, nie zamykając okna przeglądarki w portalu Przelewy24. Co do zasady płatność zostaje zaksięgowana na rachunku sklepu internetowego Maxizoo w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu przez portal Przelewy24.

 

9.2 Płatność kartą kredytową.
W przypadku płatności kartą kredytową, obciążenie zostanie dokonane w terminie jednego tygodnia po nadaniu zamówienia. Możliwa jest płatność kartą VISA lub MasterCard.

 

9.3 Płatność z góry.
Płatność z góry możliwa jest tylko w przypadku dokonania zamówienia w sklepie internetowym lub  telefonicznie. W przypadku płatności z góry za pomocą przelewu bankowego, dane do przelewu przekażemy w odrębnej wiadomości wysłanej drogą poczty elektronicznej. Kwota wskazana na fakturze powinna zostać przekazana na nasz rachunek w terminie 8 dni. Po otrzymaniu płatności, wyślemy zamówione produkty. Jeżeli nie otrzymamy przelewu w terminie 8 dni, poinformujemy Cię o braku otrzymania przez nas płatności i o konieczności jej dokonania
w terminie 3 dni. Jeżeli i w takim przypadku nie otrzymamy przelewu, dokonane przez Ciebie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

 

9.4 Płatność przez PayPal
Użytkownik może płacić za nasze usługi i towary za pomocą funkcji transakcji referencyjnej        (zwanej również „Authorize & Collect”), firmy PayPal (Europa) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24      Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (zwanej dalej: PayPal). Korzystanie z tej metody płatności wymaga udzielenia upoważnienia do obciążenia na rzecz Fressnapf konta PayPal wy-branego w tym celu przez użytkownika. Korzystając z tej funkcji użytkownik upoważnia nas do pobierania należnych płatności z wybranego konta PayPal jednorazowo lub wielokrotnie (w regularnych lub nieregularnych odstępach czasu). Aby móc skorzystać z tej metody płatności, użytkownik musi być zarejestrowany w systemie PayPal, potwierdzić swoją tożsamość danymi dostępu i jednorazowo potwierdzić polecenie płatności w obszarze „płatności poprzez rozliczenie ze sprzedającym”. W tym celu w procesie składania zamówienia w naszym sklepie internetowym użytkownik zostaje przekierowany na stronę PayPal. Poprzez potwierdzenie ww. funkcji płatniczej jesteśmy upoważnieni do na-tychmiastowego obciążenia danego konta PayPal. Jednocześnie firma PayPal otrzyma pole-cenie przekazania należnych kwot w drodze polecenia zapłaty zgodnie z warunkami korzy-stania z systemu PayPal. Obciążenie konta PayPal w celu realizacji płatności na naszą rzecz następuje z reguły tego samego dnia. Niemniej może się zdarzyć, że najpierw pobierzemy tylko część kwoty, a w terminie późniejszym pozostałą należną kwotę. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić lub wycofać ze skutkiem na przyszłość upoważnienie do polecenia zapłaty na rzecz Maxi Zoo w swoim profilu PayPal w obszarze „płatności poprzez rozliczenie z dostawcą” łatność przez PayPal jest wygodna i bezpieczna. Możesz skorzystać z PayPal w Maxizoo
i dokonać płatności w łatwy sposób za pomocą dwóch kliknięć. Jako klient PayPal, korzystasz
w Maxizoo z ochrony klienta oferowanej przez PayPal.

Jeśli Państwa zamawia u nas bez konta, funkcja transakcji referencyjnej Paypal nie jest dostępna. Jednak nadal można płacić z metodą Paypal. Płatność przez PayPal jest wygodna i bezpieczna. Możesz również użyć PayPal w Maxi Zoo i zapłacić łatwo za pomocą dwóch kliknięć. Jak każdy klient PayPal, również Państwa korzysta z ochrony kupującego PayPal w tym wariancie Maxi Zoo. Paypal jest dostępny jako metoda płatności tylko w sklepie internetowym Maxi Zoo.

 

9.5 Płatność za pobraniem
Płatność za pobraniem jest możliwa w przypadku zakupów na minimalną kwotę 6500 PLN. Płatność jest uiszczana w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie wymaganej kwoty. Płatność może być uiszczona tylko w gotówce. Prosimy o przygotowanie kwoty do zapłaty. W przypadku zwrotu zakupionych produktów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu podania numeru konta bankowego, na który zwrócimy płatność. Zwrot płatności będzie miał miejsce po otrzymaniu zwróconych produktów.

 

 

10. Vouchery Online

Wykorzystanie vouchera online regulują warunki wykorzystania voucherów, takie jak na przykład: minimalna ilość zamówienia, minimalna wartość zamówienia, okres ważności vouchera. Powyższe warunki będą dostępne wraz z wydaniem vouchera. Dokonując zamówienia produktów, można skorzystać tylko z jednego vouchera. Voucher nie może być łączony z innymi zniżkami. Voucher nie może być wypłacony w gotówce, ani też wykorzystany w ramach potrącenia z płatnościami gotówkowymi, ani cenami już dokonanych zamówień. Odsprzedaż vouchera nie jest możliwa. Vouchery nie mogą być wykorzystane w celu zamówienia książek lub magazynów. W przypadku zwrotu produktów, wartość vouchera zostanie potrącona z kwotą należnego zwrotu.

 

11. Akcja rabatowa Rabat Friends - Warunki Uczestnictwa

11.1  Czym jest Rabat Friends i z jakimi korzyściami się wiąże?

11.1.1      Rabat Friends jest akcją rabatową organizowaną przez Fressnapf Tiernahrungs GmbH, Westpreußenstraße 32-38, 47809 Krefeld, Niemcy, wpisaną do niemieckiego rejestru handlowego w Krefeld pod numerem HRB 5030 (dalej jako: Organizator). Osoby uczestniczące w powyższej akcji rabatowej otrzymują rabat w wysokości 5% na zakupione towary i usługi – akcja obejmuje zarówno zakupy w naszych sklepach stacjonarnych Maxi Zoo, jak i w naszym sklepie internetowym (www.maxizoo.pl).  Rabatem Friends nie są objęte zwierzęta, wyroby tytoniowe, bony oraz koszty wysyłki. Nazwy, adresy i dane kontaktowe wszystkich sklepów Maxi Zoo, a także wszelkie informacje dotyczące Organizatora dostępne są na stronie internetowej www. fressnapf.de/marktfinder oraz pod numerem telefonu 02151 411 57 60 (Pn-Sob godz. 8-20).

11.1.2      Udział w akcji rabatowej Rabat Friends jest bezpłatny i możliwy po spełnieniu warunków określonych w niniejszych Warunkach Uczestnictwa, w tym w zakresie posiadania konta klienta Maxi Zoo oraz aplikacji Maxi Zoo.

11.1.3      Kwota Rabatu Friends nie podlega wypłacie w gotówce.  Po dokonanym zakupie uwzględnienie Rabatu Friends jest niemożliwe.

11.1.4      Rabat Friends obowiązuje wyłącznie w przypadku nabywania towarów w zwykłych ilościach detalicznych.

 

11.2  Kto może wziąć udział w akcji rabatowej Rabat Friends?

11.2.1      W akcji rabatowej Rabat Friends mogą wziąć udział wyłącznie konsumenci, tj. osoby fizyczne, dla których uczestnictwo w akcji rabatowej Rabat Friends nie jest związane bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą ani zawodową (por. § 13 niemieckiego kodeksu cywilnego). Uczestnictwo w akcji rabatowej Rabat Friends w celach służących działalności gospodarczej jest wykluczone.

11.2.2      Do udziału w akcji rabatowej Rabat Friends może zgłosić się każdy klient, który ukończył 18 rok życia.

11.2.3      Każdy klient może zarejestrować się do akcji rabatowej Rabat Friends tylko raz. Rabat Friends nie może zostać przeniesiony na osoby trzecie.

 

11.3  Jak działa oszczędzanie za pomocą Rabatu Friends?

11.3.1      Uczestnictwo w akcji rabatowej Rabat Friends wymaga zarejestrowania się do naszego konta klienta Maxi Zoo. Rejestracja do konta klienta Maxi Zoo wymaga podania określonych danych obowiązkowych, w tym w szczególności aktualnego adresu mailowego. Jeżeli nie dokonają Państwo rejestracji w aplikacji Maxi Zoo lub w sklepie internetowym za pomocą konta klienta Maxi Zoo, nie będą Państwo mogli skorzystać z Rabatu Friends w naszym sklepie internetowym oraz w naszych sklepach stacjonarnych.

11.3.2      W celu aktywacji Rabatu Friends muszą Państwo posiadać aplikację Maxi Zoo, dostępną bezpłatnie poprzez iOS App Store oraz Google Play Store, oraz zalogować  się za pomocą konta klienta Maxi Zoo lub zarejestrować do powyższego konta,                  a także przekazać nam w ramach rejestracji dane oznaczone jako obowiązkowe, w tym adres mailowy, imię i nazwisko, oraz utworzyć co najmniej jeden profil zwierzęcia. Po zalogowaniu lub zarejestrowaniu mogą Państwo aktywować Rabat                      Friends w aplikacji Maxi Zoo.

11.3.3      Warunkiem skorzystania z Rabatu Friends w naszych sklepach stacjonarnych jest jego aktywacja oraz okazanie przez Państwa przy kasie przed dokonaniem zapłaty i zeskanowanie  indywidualnego, wygenerowanego za pomocą aplikacji Maxi                  Zoo, kodu QR.

11.3.4      W przypadku dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym,  Rabat Friends odliczany jest od ceny zakupów bezpośrednio w momencie finalizacji procedury zakupowej, jeżeli zalogowali się Państwo do sklepu internetowego za                             pomocą tego samego konta klienta Maxi Zoo, którego użyli Państwo do aktywacji Rabatu Friends w aplikacji Maxi Zoo i  w ten sposób możemy zidentyfikować Państwa jako klienta Rabatu Friends.

 

11.4  Łączenie z innymi akcjami rabatowymi oraz produkty / usługi nieobjęte rabatem

11.4.1      Rabat Friends może być łączony z:

·         obniżonymi cenami ofertowymi w sklepie internetowym www.maxizoo.pl oraz sklepach stacjonarnych Maxi Zoo,

·         innymi rabatami udzielanymi na podstawie ulotki (automatyczna obniżka ceny przy kasie), np. „10% na SELECT GOLD Sensitive Dental Snacks”. Jeżeli jednocześnie na te same produkty stosowane są inne akcje rabatowe z kuponem (okazywanym przy kasie) na podstawie aplikacji, newslettera etc., to wówczas Rabat Friends jest łączony z jednym rabatem dla Państwa najkorzystniejszym.

11.4.2      W pozostałym zakresie Rabat Friends nie łączy się z innymi akcjami rabatowymi. Jeżeli Rabat Friends jest aktywny i aktywowali Państwo dodatkowo inne akcje rabatowe, przydzielamy Państwu automatycznie najkorzystniejszy finansowo                        rabat na dany artykuł. Inne akcje rabatowe, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, to przykładowo kody na bony z newslettera, kupony z aplikacji oraz kupony rabatowe ze sklepów stacjonarnych.

11.4.3      Rabat Friends nie obejmuje zwierząt, wyrobów tytoniowych, bonów oraz kosztów wysyłki.

 

11.5  Czasowe ramy obowiązywania Rabatu Friends

11.5.1      Po pomyślnym aktywowaniu Rabatu Friends mogą Państwo skorzystać z rabatu w wysokości 5% już przy najbliższym zakupie.

11.5.2      Aktywacja Rabatu Friends możliwa jest od dnia 30.05.2022. Rabat Friends przestaje obowiązywać z dniem 30.06.2023. Po tym terminie nie będziemy udzielać Rabatu Friends ani w naszych sklepach stacjonarnych, ani w naszym sklepie                          internetowym. Zastrzegamy sobie jednak prawo do przedłużenia okresu obowiązywania rabatu Friends według własnego uznania.

 

11.6  Reklamacje

11.6.1      Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z Rabatu Friends mogą Państwo zgłaszać drogą elektroniczną na adres mailowy: Online-shopping@maxizoo.pl  lub listownie na adres: Fressnapf Tiernahrungs GmbH, Westpreußenstraße 32-38,                     47809 Krefeld, Niemcy (dalej również: „Reklamacje”).

11.6.2      Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące klienta składającego reklamację, w tym imię i nazwisko, dane do kontaktu (np. adres e-mail lub numer telefonu), a także opis przyczyn uzasadniających Reklamację.

11.6.3      Ustosunkowanie się do Reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

11.6.4      Reklamacje rozpatruje Organizator, stosując w szczególności postanowienia niniejszych Warunków Uczestnictwa.

 

11.7  Postanowienia końcowe

11.7.1      Zasady przetwarzania danych osobowych określa klauzula informacyjna o     przetwarzaniu danych osobowych przez Organizatora znajdująca się na stronie internetowej: https://www.maxizoo.pl/polityka-prywatnosci/

 

 

12. Bezpłatne testowanie nowych sposobów dostarczania

W regionach obowiązywania niektórych kodów pocztowych, Maxi Zoo testuje nowe sposoby dostarczania zamówionych produktów. Jeżeli Twoje zamówienie ma być realizowane w którymś z tych regionów i jednocześnie zamówione produkty mogą być dostarczone z wykorzystaniem nowych sposobów dostarczania, możesz w takich przypadkach otrzymać wiadomość pocztą elektroniczną, zawierającą bezpłatny numer serwisowy, pod którym możesz wybrać nowy sposób dostarczania bez dodatkowych kosztów. Sposób ten może polegać np. na odbiorze w sklepie stacjonarnym lub też wskazaniu przez Ciebie daty dostarczenia.

 

13. Rękojmia

Jesteśmy zobowiązani dostarczyć zamówione produkty wolne od wad. Jeżeli jakikolwiek zamówiony produkt posiada wady, co oznacza między innymi uszkodzenia w transporcie, należy bezzwłocznie
o tym fakcie poinformować nas lub też zgłosić to pracownikowi kuriera, który dostarczył produkt. Brak zgłoszenia powyższego nie ma wpływu na Twoje uprawnienia określone przepisami prawa, jednakże pomoże nam skierować roszczenie do kuriera, ubezpieczyciela lub też względem naszego dostawcy. Do wad produktów powstałych w okresie rękojmi, znajdują zastosowanie przepisy prawa dotyczące rękojmi. Obejmują one, według Twego wyboru: prawo do usunięcia wad rzeczy lub prawo do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, a także – jeżeli spełnione są przesłanki ustawowe – dalsze roszczenia o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. W przypadku realizacji uprawnienia do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy, prosimy o zachowanie poniższej procedury.

 

1.       Wadliwe produkty powinny być przesłane do:

        Maxizoo Online Shop c/o arvato distribution GmbH
Lösnitz Mark 100
D- 06780 Grosszöberitz

2.       Obok przesyłanych produktów, prosimy o przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poczty tradycyjnej zgłoszenia wystąpienia wad zawierającego następujące informacje: numer zamówienia, opis wady, zdjęcia produktu, na których            uwidoczniona jest wada.

3.       Sprawę rozstrzygniemy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia istnienia wady. Jeżeli zawiadomienie o istnieniu wady jest uzasadnione i zostanie wybrany sposób załatwienia sprawy przez zwrot ceny zakupu, zostanie ona Ci zwrócona.

 

Jeżeli nie ustalono inaczej, ustawowe uprawnienie do zgłoszenia roszczeń z tytułu wad rzeczy podlega przepisom zawartym w art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.

W przypadku przyznania gwarancji, jej warunki wynikają z dokumentu gwarancji załączonego do zamówionych produktów. Uprawnienia wynikające z gwarancji mogą być wykonywane bez uszczerbku dla uprawnień wynikających z rękojmi.

 

14. Odpowiedzialność

Odpowiadamy wobec Ciebie na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wobec osób innych niż konsumenci, nasza odpowiedzialność ograniczona jest do rażącego niedbalstwa oraz wartości produktu, z którym odpowiedzialność jest związana.

 

15. Ochrona danych osobowych

W celu uzyskania informacji o sposobie i zakresie zbierania oraz przetwarzania danych osobowych, należy zapoznać się z Polityką Prywatności.

 

16. Prawa do zawartości strony www sklepu internetowego Maxizoo

Wszelkie prawa do zawartości umieszczonej na stronie www sklepu internetowego Maxizoo, w szczególności prawa do znaków towarowych i majątkowe prawa autorskie do treści stanowiących utwory, należą do nas lub naszych partnerów. Jesteś zobowiązany do przestrzegania tych praw i niekorzystania z zawartości strony www sklepu internetowego Maxizoo w jakimkolwiek zakresie poza korzystaniem związanym z wizytą w sklepie internetowym Maxizoo. W szczególności reprodukcja, korzystanie, rozpowszechnianie lub publikacja tej zawartości jest niedopuszczalna bez uprzedniej, wyraźnej zgody, udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

17. Język umowy | Wybór prawa | Operator

Językiem umowy jest polski. Warunki Ogóle podlegają prawu polskiemu z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów (CISC). Wybór prawa nie wpływa na stosowanie przepisów bezwzględnie obowiązujących właściwych dla Twojego miejsca zamieszkania w dacie zawarcia umowy.

 

Operatorem sklepu internetowego Maxizoo jest:

 

Fressnapf Tiernahrungs GmbH
Westpreußenstrasse 32 – 38, 47809 Krefeld
Directors: Heiko Bücker, Jochen Huppert, Christian Kümmel, Dr. Johannes Steegmann
Local court Krefeld HRB 5030

 

18. Internetowe rozstrzyganie sporów | Procedura polubowna dla konsumentów

Komisja Europejska wprowadziła platformę internetowego rozstrzygania sporów. Platforma jest miejscem pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z umów zawartych z wykorzystaniem Internetu. Platforma jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Masz także możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i zgłoszenia roszczeń przed Stałym Sądem Polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje dotyczące dostępu do przedstawionego sposobu i procedury rozstrzygania sporów znajdziesz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce: „Konsumenci”. Adres poczty elektronicznej Fressnapf Tiernahrungs GmbH przeznaczony do kontaktu w sprawie sporów konsumenckich: online-shopping@maxizoo.pl

 

Fressnapf Tiernahrungs GmbH nie jest zobowiązany do uczestniczenia w procedurze rozstrzygania sporów przed organem rozstrzygania spraw konsumenckich, ani też do udziału w konsumenckiej procedurze rozstrzygania sporów zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

19. Zmiany Ogólnych Warunków

Zastrzegamy sobie prawo dokonywania zmian w Ogólnych Warunkach lub wydanie nowych Ogólnych Warunków w następujących przypadkach:

a.       zmiana przepisów prawa,

b.       zmiana warunków technicznych funkcjonowania sklepu internetowego,

c.       zmiana warunków lub cen świadczonych przez osoby trzecie usług na naszą rzecz, niezbędnych do działania sklepu internetowego,

d.       zmiana w zakresie oferty produktów sklepu internetowego,

e.       zmiany organizacyjne lub przekształcenia prawne naszego przedsiębiorstwa, w tym także zmiana podmiotu właścicielskiego.