Wybierz dowolną zabawkę lub przysmak dla swojego pupila za 1 zł

Skorzystaj z naszej wyjątkowej oferty! Od 16 do 30 czerwca przy dokonaniu zakupu w sklepie online z usługą Click & Collect za minimum 129 zł, możesz wybrać dowolną zabawkę lub przysmak dla swojego pupila w sklepie stacjonarnym o wartości do 20 zł i zapłacić za nią tylko 1 zł. To świetna okazja, aby sprawić radość swojemu zwierzakowi!
Jak skorzystać z promocji?
Złóż zamówienie online z opcją Click & Collect za minimum 129 zł.
Odbierz zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym.
Wybierz dowolną zabawkę lub przysmak dla swojego pupila o wartości do 20 zł.
Zapłać za wybrany produkt tylko 1 zł!
*Organizatorem promocji jest Maxi Zoo Polska Sp. z o.o. Promocja obejmuje wyłącznie usługę “Click & Collect” i obowiązuje od 16 do 30.06.2025 r. lub krócej, do wyczerpania zapasów. Po dokonaniu zakupów za min. 129 zł przez usługę “Click & Collect”, przy odbiorze zakupów w sklepie stacjonarnym, klient może otrzymać wybraną zabawkę lub przysmak o wartości do 20 zł, w cenie 1 zł. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, kwota rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na maxizoo.pl lub u pracowników sklepów.
Jak działa usługa Click & Collect
Czas realizacji zamówienia Click & Collect wynosi obecnie 1-3 dni.
Po tym czasie zamówienie będzie gotowe do odbioru przez 5 dni roboczych.
Twoje korzyści z Click & Collect – odbiór w Twoim sklepie
Wybierz odbiór w sklepie “Click & Collect” dla swojego zamówienia online i korzystaj z benefitów:



Najczęściej zadawane pytania dotyczące Click & Collect:
Zamówienie Click & Collect
Jak mogę wybrać opcję Click & Collect w sklepie internetowym?
Jakie metody płatności mogę wykorzystać?
Jaka jest minimalna wartość zamówienia lub jakie koszty wysyłki obowiązują?
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie Click & Collect?
Gdzie znajdę informacje dotyczące mojego zamówienia?
Dlaczego nie mogę wybrać opcji Click & Collect podczas składania zamówienia?
Dlaczego w każdym sklepie podano czas odbioru 1-3 dni, mimo że produkt jest dostępny w sklepie?
Odbiór Click & Collect w sklepie
Jak długo muszę czekać na odbiór zamówienia?
Jak zostanę powiadomiony, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?
Co powinienem mieć ze sobą podczas odbioru?
Czy mogę poprosić kogoś innego o odbiór zamówienia?
Jak długo mam czas na odbiór zamówienia?
Co się stanie, jeśli nie odbiorę zamówienia w wyznaczonym czasie?
Co zrobić, jeśli nie mam już e-maila z powiadomieniem o odbiorze?
Jak zwrócić zamówione produkty Click & Collect?
Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówienie Click & Collect?
Co zrobić, jeśli w paczce nie ma etykiety zwrotnej?
Czy mogę zwrócić zamówienie Click & Collect w każdym sklepie?
Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami osobiście!
Więcej informacji o zamówieniu znajdziesz na naszych stronach pomocy.
Czy możemy Ci pomóc osobiście? Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością odpowie na Twoje pytania.