Bezpłatna wysyłka od 69 zł     osiągnięto
Bezpłatny  zwrot
Ponad  8.000 produktów
Wysyłka jest teraz bezpłatna.
FAQ-Übersicht_stage.jpg

Czego dotyczy Państwa pytanie?

10 najczęściej zadawanych pytań:

Jaki jest obecny status zamówienia?
Zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta: 00800-1 990 9900 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do niedzieli od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne. Można również nawiązać kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: online-shopping@maxizoo.pl. Jeśli towary zostały już wysłane, na koncie e-mail znajdą Państwo potwierdzenie wysyłki zawierające wszystkie istotne dane potrzebne do śledzenia paczek.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Jeśli towary są dostępne w magazynie, dostarczamy je w ciągu 2–5 dni roboczych.

Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?

Asortyment w sklepach stacjonarnych i sklepie online może się różnić. W sklepach stacjonarnych możliwe jest jednak zamówienie dowolnego towaru ze sklepu online. W sklepie online przygotowaliśmy dla Państwa ogromny wybór produktów.

Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?
W Państwa lokalnym sklepie i w naszym sklepie online zawsze znajdą Państwo atrakcyjne produkty i oferty. Ceny i charakter promocji w sklepach stacjonarnych i sklepie online mogą się jednak różnić.

Jakie są koszty wysyłki?
Dostawy są realizowane od minimalnej wartości zamówienia wynoszącej 69 Złotych (w tym VAT po odjęciu wszystkich rabatów). Wysyłka jest bezpłatna. Dostawy są możliwe tylko na terenie Polski. Wszystkie szczegóły dotyczące opcji dostawy można znaleźć.

Dlaczego nie przysługuje mi rabat dla nowych klientów?
Jeśli mają już Państwo zarejestrowane konto klienta, z którego składano u nas zamówienia, nasz system nie traktuje Państwa jako nowego klienta. Dlatego skorzystanie z rabatu jest niemożliwe. Jeśli jeszcze nie zostało złożone u nas żadne zamówienie, proszę się zarejestrować. W takim przypadku użycie kodu rabatowego jest możliwe bezpośrednio podczas składania zamówienia.

Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?
Niestety nie, wykorzystanie tych kuponów w sklepach stacjonarnych jest niemożliwe z przyczyn technicznych.

Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty odsyłki?
Mogą Państwo zwrócić zamówione towary w ciągu 45 dni od ich otrzymania. Odesłanie paczki z załączoną etykietą zwrotną jest bezpłatne. Mogą Państwo zwrócić zamówione towary w ciągu 45 dni od ich otrzymania. Odesłanie paczki z załączoną etykietą zwrotną jest bezpłatne. 00800-1 990 9900 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do niedzieli od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne. Możliwy jest również kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: online-shopping@maxizoo.pl

Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: 00800-1 990 9900 (należy wybrać opcję 1). Infolinia jest dostępna od poniedziałku do niedzieli od 8:00 do 20:00. Połączenie z polskich telefonów stacjonarnych i polskich sieci komórkowych jest bezpłatne. Możliwy jest również kontakt za pośrednictwem poczty e-mail: online-shopping@maxizoo.pl

Jak mogę zapisać się do newslettera?
Jeśli chcą Państwo subskrybować newsletter Maxi Zoo, rejestracja jest możliwa przez link na stronie głównej Maxi Zoo, lub  bezpośrednio tutaj. Otrzymają Państwo wiadomość e-mail z linkiem potwierdzającym. Aby ukończyć rejestrację, wystarczy kliknąć link.