Jak możemy pomóc?
Jeśli nie udało nam się jeszcze pomóc, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta

Nasze biuro obsługi klienta z przyjemnością udzieli Państwu pomocy i odpowie na Państwa zapytanie tak szybko, jak to będzie możliwe.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego przez: 22 263 98 66 lub mailowego: online-shopping@maxizoo.pl
Infolinia dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 17:00.
Wskazówka: Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia lub numeru klienta, abyśmy mogli jak najszybciej odpowiedzieć na Państwa zapytanie.
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest obecny status zamówienia?
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Czy każdy artykuł jest dostępny online i w sklepach stacjonarnych?
Czy ceny podane w ulotce obowiązują w każdym sklepie stacjonarnym i sklepie online?
Jakie są koszty wysyłki?
Czy kupony do sklepu online mogę wykorzystać w sklepie stacjonarnym?
Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty zwrotu?
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Dostawa
Dlaczego zamówienia często są dostarczane w wielu paczkach?
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Czy mogę śledzić status dostawy?
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy przesyłki?
Dlaczego dostawa do punktów odbioru i paczkomatów nie jest możliwa?
Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Wymiana i zwroty
Czy mogę odesłać towar z powrotem? Kto ponosi koszty odsyłki?
Jak wysłać towar z powrotem?
Czy mój zwrot został odebrany?
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
Towar dotarł do mnie uszkodzony lub wadliwy. Co mam teraz zrobić?
Jak skorzystać z gwarancji?
Gdzie mogę wysłać wadliwe lub uszkodzone artykuły?
Czy po zakończeniu rozpatrywania reklamacji otrzymam powiadomienie?
Czy automatycznie otrzymam nowy artykuł?
Co się stanie, jeśli wadliwy towar będzie trzeba wysłać do producenta?
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Czy otrzymam etykietę zwrotną?
Czy mogę śledzić swoją przesyłkę zwrotną?
Czy jeśli reklamacja zostanie uznana, otrzymam automatycznie zwrot pieniędzy?
Jak długo trwa zwrot pieniędzy za odesłane towary?
Czy po realizacji zwrotu środków otrzymam powiadomienie?
Czy moja spłata jest już w drodze?
Czym jest szybki zwrot?
Jak mogę nadać szybki zwrot?
W jaki sposób mam przygotować przesyłkę zwrotną?
Friends
Aby poznać odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące Friends kliknij tutaj